lauantai 15. lokakuuta 2011

Sain kaksi haastetta

Haaste numero 1
Molemmat haasteet tulivat My Dream Nailssilta, kiitoksia! :)

Tehtävänä siis täyttää kysymyksiin vataukset ja haastaa 10 seuraavaa.


1. Suosikkiväri: tykkään lilasta, mutta oikeastaan melkein mikä tahansa menee..
2. Suosikkieläin: olen aina pitänyt kaikenlaisista eläimistä, mutta suosikkeja taitaa olla koirat, kanit, hevoset
3. Suosikkinumero: en omista tällaista :)
4. Suosikki juoma: .. pepsi maxia juon vähän liikaakin
5. Facebook vs. Twitter: facebook
6. Intohimoni: vaatteet, eläimet ja kynnet ainakin
7. Saada vai antaa lahja: hmm.. itse sanoisin ehkä antaminen
8. Suosikkikuvio: en osaa sanoa suosikkia
9. Suosikkiviikonpäivä: lauantai
10. Suosikki kukka: en nyt tähänkään oikein suosikkia tiedä, mutta ruusut on kauniita


Anteeksi, mutta en kyllä keksi mistään 10 bloggaajaa, koska näitä haasteita on näkynyt jo niin monissa blogeissa.. Haastan kumminkin:

Sinikilpikonnan
SanNailssin

Ja yritin lukea blogeja läpi, mutta näistä en haasteita löytänyt :) Jos kumminkin haluat niin tule huutelemaan.. voin lisätä sinutkin haasteeseen!


Haaste nro2
Kiitoksia vielä haasteesta My Dream Nails , en osannut yhtään odottaa !

Tehtävänäsi on:
- kiittää haasteen antajaa blogissasi
- haastaa kahdeksan bloggajaa ja ilmoittaa heille siitä
- kertoa itsestäsi kahdeksan satunnaista asiaa

1. Oon todella huono keksimään asioita tällä tavalla, että ne pitäisi keksiä yhtäkkiä. Okei on mulla aikaa, mutta en aikonut montaa tuntia tässä miettiä asioita :D jatkan..

2. Käyn Kauppakoulun toista luokkaa ja valmistun siis merkonomiksi. Alunperin olisin halunnut joko hius-, kosmetologi- tai sisustusopintojen puolelle.

3. Sairastan nivelreumaa, joten ylemmistä opinnoista hius eikä kosmetologi ollut siinä elämäntilassa minulle edes vaihtoehtoja (paikkakunnat vaikuttivat myös). Pahiten reuma vaikuttaa minulla leukaniveliin, niskoihin, oikeaan polveen sekä nilkkaan, nykyisin myös sormeni ovat alkaneet oireilemaan, MUTTA onneksi minulla on hyvät lääkkeet mitkä ovat helpottaneet sairautta huomattavasti. Sairauden alkuvaiheessa sain korkean kuumeen viikoksi, molempiin silmiin tulehdukset, yskän, nuhan, säryt sekä kaiken mahdollisen ja mm. sain hädintuskin rypälettä suuhuni (leukanivelet tulehtuneet), enkä pystynyt kävelemään normaalisti (nilkka tulehtunut), pääni ei kääntynyt vaan minun piti kääntyä kokonaan itse ja sängystä pääsin vain ylös kierähtämällä mahalleni ja kiskomalla itseni ylös (niskat tulehtuneet).

4. Olen harrastanut ratsastusta yli 10 vuotta. Käyn ratsastuskoululla kerran viikossa äitini kanssa, sekä sain noin kaksi vuotta sitten alkaa käymään yksityistallilla hoitamassa hevosia joita on siellä tällä hetkellä seitsemän. Hevostelussa kynnet saavat kyllä kärsiä.. :)

5. Kuvannut olen pienestä pitäen ja ensimmäinen kourassa oleva vempain oli ikioma filmikamera. Vanhemmalla iällä sain kumminkin digikameran ja se ehti olla minulla puoli vuotta, kun sain Nikon D60 järjestelmäkameran, jonka sain vuonna -09. Sillä kameralla kuvasin vuoden 2009 kesästä vuoteen 2011 kevääseen. Nyt kuvailen Nikonin D3100 kameralla ja siihen minulla on objektiiveinä kitti 18-55mm, 55-200mm ja 35mm f/1.8G. Ja tietty SB-200 lisäsalama.

6. Omistan kuvasivun http://menneisyys.webs.com/ . Olen niiin täynnä HTML koodausta mitä tuolla pitää kokoajan tehdä silmät ristissä, joten sivusto on kesken, mutta kuvia pääsee silti katselemaan täältä.

7. Kynsien lakkaaminen on minulle oikeastaan vasta aika uusi juttu... Tämän vuoden alkupuolella olen alkanut jonkinmoisia viiruja ja kiemuroita kynsiin tekemään ja siitä se on pikkuhiljaa kehittynyt kokoajan.

8. Blogin perustamista olin miettinyt jo kauan, mutta koko asia tyssääntyi siihen, kun en keksinyt mitään nimeä blogilleni.. aika tyhmä syy, mutta totta. Alunperin ajattelin, että olisi kiva saada jonnekkin kuvia kynsistä mitä voi jälkeenpäin itse katsella. Myöhemmin tuli mieleeni, että miksi en jakaisi kuvia muidenkin kesken.. niimpä sitten tämä tästä pikkuhiljaa alkoi :) !


Pari asiaa sain sentään kirjoitettua... ei huhhuh pää löi aika tyhjää, mutta kai tästä tekstistä nyt jotakin teille irtoaa :) Samoille ihmisille haastan myös tämän ja voitte edelleen tulla huutelemaan jos haluatte haasteen!

Sinikilpikonna
SanNails

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti